Aquest dimecres passat hem tingut l'oportunitat de comptar amb Glòria Durban per dedicar la trobada del grup de treball a la competència informacional.
La Glòria ens va parlar de la lectura a l'aula per a tasques informacionals puntuals i/o per a l'elaboració de projectes de recerca. Tot plantejant el procés en tres fases, donant pautes per guiar el procés de cerca, donant suport en el tractament de la informació i en la comunicació d'allò après, ens ha mostrat, amb una bona pinzellada, l'estructuració de la competència informacional segons capacitats, habilitats, destreses i indicadors de destreses.
De fet, ja fa temps que seguim les seves publicacions. També recollim els seus webs, en aquest mateix bloc, que ens són molt útils per a la nostra pràctica docent.
Gràcies, Glòria, per les teves valuoses aportacions i el teu guiatge permanent.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
No t'oblidis de signar la teva aportació si vols que es publiqui. Posa-hi el teu nom, curs i escola.